صمدزاده, مسعود, اخوان, ستاره. (1402). بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 12-21.
مسعود صمدزاده; ستاره اخوان. "بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 12-21.
صمدزاده, مسعود, اخوان, ستاره. (1402). 'بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 12-21.
صمدزاده, مسعود, اخوان, ستاره. بررسی تأثیر شیوه‌های الکترونیکی بازاریابی دهان‌به‌دهان بر قصد استفاده از بانکداری همراه با توجه به نقش اعتماد و درگیری مشتری(مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملت شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 12-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب