تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,801,364 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,973 |
Mobile-mediated Dynamic Assessment and EFL Learners’ L2 Grammar Knowledge | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 269-288 اصل مقاله (864.08 K) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Afrooz Rezaei؛ Fatemeh Behjat* ؛ Mohammad Sadegh Bagheri | ||
Department of English, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 33 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 98 |