خوش روش آستانه, سیده روناک, احمدی شریف, محمود. (1402). بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 18-35.
سیده روناک خوش روش آستانه; محمود احمدی شریف. "بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 18-35.
خوش روش آستانه, سیده روناک, احمدی شریف, محمود. (1402). 'بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 18-35.
خوش روش آستانه, سیده روناک, احمدی شریف, محمود. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی، کسب دانش از آن و نقش تعدیل کننده قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند مورد مطالعه شرکت های تولید کننده تجهیزات الکترونیک در شهرک صنعتی شمس آباد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 18-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب