لندران اصفهانی, سعید, نصوحی دهنوی, هادی. (1402). بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 22-38.
سعید لندران اصفهانی; هادی نصوحی دهنوی. "بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 22-38.
لندران اصفهانی, سعید, نصوحی دهنوی, هادی. (1402). 'بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 22-38.
لندران اصفهانی, سعید, نصوحی دهنوی, هادی. بررسی تأثیر ویژگی‌های پلتفرم‌های برخط (سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک‌شده و سرگرمی) در وفاداری برند با در نظر گرفتن نقش میانجی‌ رضایت مشتری (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 22-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب