مرتضوی نیر, سید احمد, احد مطلقی, احسان. (1402). تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 39-62.
سید احمد مرتضوی نیر; احسان احد مطلقی. "تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 39-62.
مرتضوی نیر, سید احمد, احد مطلقی, احسان. (1402). 'تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 39-62.
مرتضوی نیر, سید احمد, احد مطلقی, احسان. تأثیر آمیخته‌ی بازاریابی منتخب بر قصد خرید مشتریان با اثر واسطه‌گریِ ارزش ویژه‌ی نام تجاری (مورد مطالعه: شرکت پوشاک هاکوپیان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 39-62.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب