محسنی تبریزی, علیرضا, صدفی, ذبیح اله. (1392). تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(12), 140-199.
علیرضا محسنی تبریزی; ذبیح اله صدفی. "تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 12, 1392, 140-199.
محسنی تبریزی, علیرضا, صدفی, ذبیح اله. (1392). 'تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(12), pp. 140-199.
محسنی تبریزی, علیرضا, صدفی, ذبیح اله. تبیین فرآیند رفتار مشتری مداری مدیریت اقناع رسانه ای تحلیل مسیر عوامل مؤثر بر مدیریت اقناع تبلیغات شبکههای اینترنتی و ماهواره ای بر خرید و مصرف مخاطبان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 4(12): 140-199.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب