افشاری, علی. (1402). تدوین مدل علّی خودناتوان سازی بر اساس خودارزیابی منفی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی با نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(76), 409-422.
علی افشاری. "تدوین مدل علّی خودناتوان سازی بر اساس خودارزیابی منفی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی با نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19, 76, 1402, 409-422.
افشاری, علی. (1402). 'تدوین مدل علّی خودناتوان سازی بر اساس خودارزیابی منفی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی با نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(76), pp. 409-422.
افشاری, علی. تدوین مدل علّی خودناتوان سازی بر اساس خودارزیابی منفی، عدم تحمل ابهام و اجتناب شناختی با نقش واسطه ای اهمال کاری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 19(76): 409-422.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب