Dalvand, Mohammad Reza, zohdi, mohammad hadi. (1402). Virtual & Cyber Whistle Blowing Role of Brand Hate among Home Appliance Customers. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3), 249-261. doi: 10.30495/jsm.2023.1977845.1750
Mohammad Reza Dalvand; mohammad hadi zohdi. "Virtual & Cyber Whistle Blowing Role of Brand Hate among Home Appliance Customers". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 3, 1402, 249-261. doi: 10.30495/jsm.2023.1977845.1750
Dalvand, Mohammad Reza, zohdi, mohammad hadi. (1402). 'Virtual & Cyber Whistle Blowing Role of Brand Hate among Home Appliance Customers', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3), pp. 249-261. doi: 10.30495/jsm.2023.1977845.1750
Dalvand, Mohammad Reza, zohdi, mohammad hadi. Virtual & Cyber Whistle Blowing Role of Brand Hate among Home Appliance Customers. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 9(3): 249-261. doi: 10.30495/jsm.2023.1977845.1750


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب