Hoodi, pegah, Hasangholi Pouryasouri, Tahmours. (1402). Customer Experience Management: Scientometric Analysis to Record the Past and Illustrate the Future. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3), 299-312. doi: 10.30495/jsm.2023.1979015.1763
pegah Hoodi; Tahmours Hasangholi Pouryasouri. "Customer Experience Management: Scientometric Analysis to Record the Past and Illustrate the Future". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 3, 1402, 299-312. doi: 10.30495/jsm.2023.1979015.1763
Hoodi, pegah, Hasangholi Pouryasouri, Tahmours. (1402). 'Customer Experience Management: Scientometric Analysis to Record the Past and Illustrate the Future', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(3), pp. 299-312. doi: 10.30495/jsm.2023.1979015.1763
Hoodi, pegah, Hasangholi Pouryasouri, Tahmours. Customer Experience Management: Scientometric Analysis to Record the Past and Illustrate the Future. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 9(3): 299-312. doi: 10.30495/jsm.2023.1979015.1763


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب