عاملی, دکتر آنژلا, راه حق, آتنا. (1393). تأثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), 177-210.
دکتر آنژلا عاملی; آتنا راه حق. "تأثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 19, 1393, 177-210.
عاملی, دکتر آنژلا, راه حق, آتنا. (1393). 'تأثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), pp. 177-210.
عاملی, دکتر آنژلا, راه حق, آتنا. تأثیر ترفیعات در بازاریابی پیوندی بر تصمیم خرید مصرف کننده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 5(19): 177-210.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب