Izadpanah, Jafar, Sadighi, Firooz, Akbarpour, Leila. (1402). The Impact of Gender and Explicit Written Feedback on Learners’ Grammar Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 92-100.
Jafar Izadpanah; Firooz Sadighi; Leila Akbarpour. "The Impact of Gender and Explicit Written Feedback on Learners’ Grammar Performance". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 92-100.
Izadpanah, Jafar, Sadighi, Firooz, Akbarpour, Leila. (1402). 'The Impact of Gender and Explicit Written Feedback on Learners’ Grammar Performance', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 92-100.
Izadpanah, Jafar, Sadighi, Firooz, Akbarpour, Leila. The Impact of Gender and Explicit Written Feedback on Learners’ Grammar Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 92-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب