حقیقی نسب, منیژه, دمیرچی, زهره, قاسمی, مائده. (1402). تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 1-17.
منیژه حقیقی نسب; زهره دمیرچی; مائده قاسمی. "تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 1-17.
حقیقی نسب, منیژه, دمیرچی, زهره, قاسمی, مائده. (1402). 'تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 1-17.
حقیقی نسب, منیژه, دمیرچی, زهره, قاسمی, مائده. تأثیر بازاریابی محتوای دیجیتالی بر رفتار خرید و ارتباطات توصیه‌ای کلامی الکترونیکی کاربران در شبکه‌های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 1-17.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب