عسگری, مریم, احمدی فقیه, مریم. (1402). مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), 91-104. doi: 10.30495/mlseo.2023.704459
مریم عسگری; مریم احمدی فقیه. "مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 2, 1402, 91-104. doi: 10.30495/mlseo.2023.704459
عسگری, مریم, احمدی فقیه, مریم. (1402). 'مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), pp. 91-104. doi: 10.30495/mlseo.2023.704459
عسگری, مریم, احمدی فقیه, مریم. مقایسه اهمال کاری، راهبردهای یادگیری و هیجان های تحصیلی در دانش آموزان عادی و دارای اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(2): 91-104. doi: 10.30495/mlseo.2023.704459


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب