درخشان, نوشین, غنی زاده, ابوالفضل. (1402). تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), 60-86. doi: 10.30495/pars.2023.704716
نوشین درخشان; ابوالفضل غنی زاده. "تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 57, 1402, 60-86. doi: 10.30495/pars.2023.704716
درخشان, نوشین, غنی زاده, ابوالفضل. (1402). 'تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), pp. 60-86. doi: 10.30495/pars.2023.704716
درخشان, نوشین, غنی زاده, ابوالفضل. تحلیل کارکرد تعلیمی رویکرد واقعیت درمانی و تئوری انتخاب گلسر در داستان «شیر و نخجیران» دفتر اول مثنوی معنوی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(57): 60-86. doi: 10.30495/pars.2023.704716


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب