شیرگردون, محبوبه, صادق زاده, دکترمحمود. (1402). بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), 127-163. doi: 10.30495/pars.2023.704723
محبوبه شیرگردون; دکترمحمود صادق زاده. "بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 57, 1402, 127-163. doi: 10.30495/pars.2023.704723
شیرگردون, محبوبه, صادق زاده, دکترمحمود. (1402). 'بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), pp. 127-163. doi: 10.30495/pars.2023.704723
شیرگردون, محبوبه, صادق زاده, دکترمحمود. بررسی بُعد تعلیمی مثنوی مولانا بر اساس نظریه تداعی‌گرایی (مطابق با آرای زیگموند فروید و کارل گوستاو یونگ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(57): 127-163. doi: 10.30495/pars.2023.704723


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب