Mirjalili, Marjan, Hajianzehae, Zahra, Zarei, Ali, Ashraf Ganjouei, Farideh. (1402). Providing a Branding Model for a Selection of Sports Products. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), -. doi: 10.30495/ijtnbm.2023.1992760.1023
Marjan Mirjalili; Zahra Hajianzehae; Ali Zarei; Farideh Ashraf Ganjouei. "Providing a Branding Model for a Selection of Sports Products". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, -. doi: 10.30495/ijtnbm.2023.1992760.1023
Mirjalili, Marjan, Hajianzehae, Zahra, Zarei, Ali, Ashraf Ganjouei, Farideh. (1402). 'Providing a Branding Model for a Selection of Sports Products', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. -. doi: 10.30495/ijtnbm.2023.1992760.1023
Mirjalili, Marjan, Hajianzehae, Zahra, Zarei, Ali, Ashraf Ganjouei, Farideh. Providing a Branding Model for a Selection of Sports Products. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): -. doi: 10.30495/ijtnbm.2023.1992760.1023


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب