خواجه فینی, فاطمه, حمیدی‌زاده, محمدرضا, نعامی, عبداله, علیزاده مشکانی, فتانه. (1402). توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
فاطمه خواجه فینی; محمدرضا حمیدی‌زاده; عبداله نعامی; فتانه علیزاده مشکانی. "توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -.
خواجه فینی, فاطمه, حمیدی‌زاده, محمدرضا, نعامی, عبداله, علیزاده مشکانی, فتانه. (1402). 'توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
خواجه فینی, فاطمه, حمیدی‌زاده, محمدرضا, نعامی, عبداله, علیزاده مشکانی, فتانه. توسعه و تبیین ابعاد پیام‌های ترغیبی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب