آندرواژ, لیلا, سکینی, زهرا. (1402). نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 1-14.
لیلا آندرواژ; زهرا سکینی. "نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 1-14.
آندرواژ, لیلا, سکینی, زهرا. (1402). 'نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 1-14.
آندرواژ, لیلا, سکینی, زهرا. نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 1-14.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب