حسینی, سیده عالمه, ولی پور, پیمان. (1402). تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 15-28.
سیده عالمه حسینی; پیمان ولی پور. "تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 15-28.
حسینی, سیده عالمه, ولی پور, پیمان. (1402). 'تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 15-28.
حسینی, سیده عالمه, ولی پور, پیمان. تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 15-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب