Akbari, Somayeh, Daftarifard, Parisa. (1402). The Effect of Verbalization on Young Learners’ Speaking Performance: Collective versus Idiosyncratic Changes. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), 55-70.
Somayeh Akbari; Parisa Daftarifard. "The Effect of Verbalization on Young Learners’ Speaking Performance: Collective versus Idiosyncratic Changes". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 1, 1402, 55-70.
Akbari, Somayeh, Daftarifard, Parisa. (1402). 'The Effect of Verbalization on Young Learners’ Speaking Performance: Collective versus Idiosyncratic Changes', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(1), pp. 55-70.
Akbari, Somayeh, Daftarifard, Parisa. The Effect of Verbalization on Young Learners’ Speaking Performance: Collective versus Idiosyncratic Changes. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 8(1): 55-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب