گندمکار, امیر, لوافان, علی, اشتر, مریم. (1402). ارائه مدلی برای عملکرد هتلهای توریستی براساس جهتگیری بازار: نقش میانجی برنامههای استراتژیک بازاریابی )مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 5-36. doi: 10.30495/qrm.2023.705351
امیر گندمکار; علی لوافان; مریم اشتر. "ارائه مدلی برای عملکرد هتلهای توریستی براساس جهتگیری بازار: نقش میانجی برنامههای استراتژیک بازاریابی )مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان(". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1402, 5-36. doi: 10.30495/qrm.2023.705351
گندمکار, امیر, لوافان, علی, اشتر, مریم. (1402). 'ارائه مدلی برای عملکرد هتلهای توریستی براساس جهتگیری بازار: نقش میانجی برنامههای استراتژیک بازاریابی )مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان(', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 5-36. doi: 10.30495/qrm.2023.705351
گندمکار, امیر, لوافان, علی, اشتر, مریم. ارائه مدلی برای عملکرد هتلهای توریستی براساس جهتگیری بازار: نقش میانجی برنامههای استراتژیک بازاریابی )مورد مطالعه: هتلهای توریستی اصفهان(. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(51): 5-36. doi: 10.30495/qrm.2023.705351


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب