ملااحمدی, علی, میرابی, وحیدرضا, حسن پور قرقچی, اسماعیل. (1402). نقش رسانه ها در طراحی الگوی ارتباطات یکپارچه در تغییر رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات فرهنگی و هنری با رهیافت داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(1), 73-102. doi: 10.30495/jscc.2023.1978419.2081
علی ملااحمدی; وحیدرضا میرابی; اسماعیل حسن پور قرقچی. "نقش رسانه ها در طراحی الگوی ارتباطات یکپارچه در تغییر رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات فرهنگی و هنری با رهیافت داده بنیاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20, 1, 1402, 73-102. doi: 10.30495/jscc.2023.1978419.2081
ملااحمدی, علی, میرابی, وحیدرضا, حسن پور قرقچی, اسماعیل. (1402). 'نقش رسانه ها در طراحی الگوی ارتباطات یکپارچه در تغییر رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات فرهنگی و هنری با رهیافت داده بنیاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(1), pp. 73-102. doi: 10.30495/jscc.2023.1978419.2081
ملااحمدی, علی, میرابی, وحیدرضا, حسن پور قرقچی, اسماعیل. نقش رسانه ها در طراحی الگوی ارتباطات یکپارچه در تغییر رفتار مصرف کنندگان کالاها و خدمات فرهنگی و هنری با رهیافت داده بنیاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 20(1): 73-102. doi: 10.30495/jscc.2023.1978419.2081


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب