کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسدزاده, حسن. (1402). مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), 7-29. doi: 10.30495/sbq.2023.705372
محدثه کارگر مطلق; فائزه جهان; حسن اسدزاده. "مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 54, 1402, 7-29. doi: 10.30495/sbq.2023.705372
کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسدزاده, حسن. (1402). 'مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(54), pp. 7-29. doi: 10.30495/sbq.2023.705372
کارگر مطلق, محدثه, جهان, فائزه, اسدزاده, حسن. مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر پاسخ به مداخله و مداخله یکپارچگی حسی_حرکتی بر زبان شناختی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با اختلال یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 14(54): 7-29. doi: 10.30495/sbq.2023.705372


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب