| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,623,402 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,297,655 |
The Relationship between Iranian EFL Teachers' Assessment Literacy and their Attitudes toward Dynamic Assessment | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 1-20 اصل مقاله (1.45 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسنده | ||
| Mohsen Parsaee | ||
| Department of Foreign languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 15 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 27 |
||