تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,801,359 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,843,967 |
Iranian EFL Instructors' Perception of Integration of Educational Technology to Teach Argumentative Writing: Types, Perceptions, and Barriers | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 121-139 اصل مقاله (1.09 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسنده | ||
Zaman Kargozari | ||
Department of English Language, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 7 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 17 |