| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,632,387 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,303,363 |
Iranian EFL Instructors' Perception of Integration of Educational Technology to Teach Argumentative Writing: Types, Perceptions, and Barriers | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 121-139 اصل مقاله (1.09 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسنده | ||
| Zaman Kargozari | ||
| Department of English Language, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 10 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 31 |
||