مانیان, مونا, خیری, بهرام. (1401). تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3), -.
مونا مانیان; بهرام خیری. "تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 3, 1401, -.
مانیان, مونا, خیری, بهرام. (1401). 'تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(3), pp. -.
مانیان, مونا, خیری, بهرام. تحلیل اجتماعی و ارائه مدل بومی تاثیرگذاری تصویر برند مراکز خرید تهران بر رفتار مشتریان خانم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب