مکوندی, رشا, صفرزاده, حسین, اسماعیل‌پور, حسن, علیقلی, منصوره. (1402). شناسایی انگیزه‌های تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی در رسانه‌های اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(64), 247-268. doi: 10.30495/fed.2023.705600
رشا مکوندی; حسین صفرزاده; حسن اسماعیل‌پور; منصوره علیقلی. "شناسایی انگیزه‌های تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی در رسانه‌های اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 64, 1402, 247-268. doi: 10.30495/fed.2023.705600
مکوندی, رشا, صفرزاده, حسین, اسماعیل‌پور, حسن, علیقلی, منصوره. (1402). 'شناسایی انگیزه‌های تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی در رسانه‌های اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(64), pp. 247-268. doi: 10.30495/fed.2023.705600
مکوندی, رشا, صفرزاده, حسین, اسماعیل‌پور, حسن, علیقلی, منصوره. شناسایی انگیزه‌های تبلیغات توصیه‌ای الکترونیکی در رسانه‌های اجتماعی و بهبود در رویکرد مالی سازمان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 17(64): 247-268. doi: 10.30495/fed.2023.705600


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب