مولائی هشجین, نصرالله, اسماعیلی, سعیده, علیزاده, محمد, اسکندری, سمانه. (2). بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), -.
نصرالله مولائی هشجین; سعیده اسماعیلی; محمد علیزاده; سمانه اسکندری. "بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21, 3, 2, -.
مولائی هشجین, نصرالله, اسماعیلی, سعیده, علیزاده, محمد, اسکندری, سمانه. (2). 'بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 21(3), pp. -.
مولائی هشجین, نصرالله, اسماعیلی, سعیده, علیزاده, محمد, اسکندری, سمانه. بررسی تاثیر آمیخته‌ی بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر خلخال). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2; 21(3): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب