حسینی روش, سید محمد حسین, مقدم, امیر. (1402). تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), 55-73.
سید محمد حسین حسینی روش; امیر مقدم. "تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 2, 1402, 55-73.
حسینی روش, سید محمد حسین, مقدم, امیر. (1402). 'تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(2), pp. 55-73.
حسینی روش, سید محمد حسین, مقدم, امیر. تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه‌های پرورش‌اندام مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(2): 55-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب