Ardiansyah, Welly, -, Risnawati, -, Zakaria, Meirani, Wasitoh. (1402). Determining the Effect of Flipped Classroom Model (FCM) towards EFL Students’ Reading Comprehension Achievement and Perspectives. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), 71-85.
Welly Ardiansyah; Risnawati - -; Zakaria - -; Wasitoh - Meirani. "Determining the Effect of Flipped Classroom Model (FCM) towards EFL Students’ Reading Comprehension Achievement and Perspectives". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 2, 1402, 71-85.
Ardiansyah, Welly, -, Risnawati, -, Zakaria, Meirani, Wasitoh. (1402). 'Determining the Effect of Flipped Classroom Model (FCM) towards EFL Students’ Reading Comprehension Achievement and Perspectives', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(2), pp. 71-85.
Ardiansyah, Welly, -, Risnawati, -, Zakaria, Meirani, Wasitoh. Determining the Effect of Flipped Classroom Model (FCM) towards EFL Students’ Reading Comprehension Achievement and Perspectives. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 12(2): 71-85.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب