علیزاده, نادی, توان, علی. (1402). تعیین ظرفیت‌های نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌ها با نقش میانجی مزیت رقابتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(2), 84-118. doi: 10.30495/jmemiau.2023.705828
نادی علیزاده; علی توان. "تعیین ظرفیت‌های نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌ها با نقش میانجی مزیت رقابتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 2, 1402, 84-118. doi: 10.30495/jmemiau.2023.705828
علیزاده, نادی, توان, علی. (1402). 'تعیین ظرفیت‌های نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌ها با نقش میانجی مزیت رقابتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(2), pp. 84-118. doi: 10.30495/jmemiau.2023.705828
علیزاده, نادی, توان, علی. تعیین ظرفیت‌های نوآوری محصول، هوش بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌ها با نقش میانجی مزیت رقابتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 9(2): 84-118. doi: 10.30495/jmemiau.2023.705828


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب