بقایی, مهسا, خواجه ئیان, داتیس, اسفیدانی, محمد رحیم. (1402). ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29(89), 13-40.
مهسا بقایی; داتیس خواجه ئیان; محمد رحیم اسفیدانی. "ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29, 89, 1402, 13-40.
بقایی, مهسا, خواجه ئیان, داتیس, اسفیدانی, محمد رحیم. (1402). 'ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29(89), pp. 13-40.
بقایی, مهسا, خواجه ئیان, داتیس, اسفیدانی, محمد رحیم. ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 29(89): 13-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب