دشتی شاهرخ, زهره, خاشعی, وحید, قاضی نوری, سید سروش, اصلانی افراشته, امیر. (1402). الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29(89), 41-76.
زهره دشتی شاهرخ; وحید خاشعی; سید سروش قاضی نوری; امیر اصلانی افراشته. "الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29, 89, 1402, 41-76.
دشتی شاهرخ, زهره, خاشعی, وحید, قاضی نوری, سید سروش, اصلانی افراشته, امیر. (1402). 'الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 29(89), pp. 41-76.
دشتی شاهرخ, زهره, خاشعی, وحید, قاضی نوری, سید سروش, اصلانی افراشته, امیر. الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 29(89): 41-76.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب