زارع, شکوفه. (1402). تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), 101-112. doi: 10.30495/ee.2023.1968161.1129
شکوفه زارع. "تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 2, 1402, 101-112. doi: 10.30495/ee.2023.1968161.1129
زارع, شکوفه. (1402). 'تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(2), pp. 101-112. doi: 10.30495/ee.2023.1968161.1129
زارع, شکوفه. تاثیر روش تدریس یادگیری در حد تسلط بر عملکرد تحصیلی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(2): 101-112. doi: 10.30495/ee.2023.1968161.1129


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب