Hadidi Zavareh, Effat, Baradaran, Abdollah, Mowlaie, Bahram. (1402). Feuerstein’s Theory and Pedagogy: Epitomizing Mediated Learning Experience in Teaching Grammar. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), 113-124. doi: 10.30495/jfl.2023.706391
Effat Hadidi Zavareh; Abdollah Baradaran; Bahram Mowlaie. "Feuerstein’s Theory and Pedagogy: Epitomizing Mediated Learning Experience in Teaching Grammar". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 46, 1402, 113-124. doi: 10.30495/jfl.2023.706391
Hadidi Zavareh, Effat, Baradaran, Abdollah, Mowlaie, Bahram. (1402). 'Feuerstein’s Theory and Pedagogy: Epitomizing Mediated Learning Experience in Teaching Grammar', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), pp. 113-124. doi: 10.30495/jfl.2023.706391
Hadidi Zavareh, Effat, Baradaran, Abdollah, Mowlaie, Bahram. Feuerstein’s Theory and Pedagogy: Epitomizing Mediated Learning Experience in Teaching Grammar. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 12(46): 113-124. doi: 10.30495/jfl.2023.706391


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب