حریری مقدم, شهلا. (1402). اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(77), -. doi: 10.30495/educ.2023.1990199.3012
شهلا حریری مقدم. "اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19, 77, 1402, -. doi: 10.30495/educ.2023.1990199.3012
حریری مقدم, شهلا. (1402). 'اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(77), pp. -. doi: 10.30495/educ.2023.1990199.3012
حریری مقدم, شهلا. اعتبار یابی الگوی ارزشیابی برنامه درسی دین وزندگی متوسطه با تآکید بر نظریه سازنده گرایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 19(77): -. doi: 10.30495/educ.2023.1990199.3012


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب