مبینی, میترا, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1402). ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش (مطالعه موردی : هتل‌های 5 ستاره تبریز و مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 59-78.
میترا مبینی; صمد عالی; علیرضا بافنده زنده; هوشنگ تقی زاده. "ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش (مطالعه موردی : هتل‌های 5 ستاره تبریز و مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1402, 59-78.
مبینی, میترا, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. (1402). 'ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش (مطالعه موردی : هتل‌های 5 ستاره تبریز و مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 59-78.
مبینی, میترا, عالی, صمد, بافنده زنده, علیرضا, تقی زاده, هوشنگ. ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش پیشایندهای مشارکت مشتری مبتنی بر دیدگاه دو طرفه ارزش (مطالعه موردی : هتل‌های 5 ستاره تبریز و مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 12(47): 59-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب