علی زاده, بیژن, نعامی, عبدالله, نصراله نیا, محمد. (1402). ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 105-127. doi: 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065
بیژن علی زاده; عبدالله نعامی; محمد نصراله نیا. "ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1402, 105-127. doi: 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065
علی زاده, بیژن, نعامی, عبدالله, نصراله نیا, محمد. (1402). 'ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 105-127. doi: 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065
علی زاده, بیژن, نعامی, عبدالله, نصراله نیا, محمد. ارائه الگوی توسعه بازاریابی محصولات کشاورزی درایران با محوریت گیاهان دارویی با استفاده از روش داده بنیاد و اعتباریابی مدل. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(3): 105-127. doi: 10.30495/ecomag.2023.1984042.1065


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب