نوری, محمد سیوان, مهتاب, نوید. (1402). تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -. doi: 10.30495/kmsj.2023.1980992.1092
محمد سیوان نوری; نوید مهتاب. "تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -. doi: 10.30495/kmsj.2023.1980992.1092
نوری, محمد سیوان, مهتاب, نوید. (1402). 'تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.30495/kmsj.2023.1980992.1092
نوری, محمد سیوان, مهتاب, نوید. تاثیر بازاریابی انگیزه گرا بر نیات رفتاری از منظر هواداران فوتبال بر حسب نقش تعدیلگر نوع دوستی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -. doi: 10.30495/kmsj.2023.1980992.1092


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب