Amini, Shahrzad, sadati, zahra. (1402). The Contribution of Cornell Note-Taking Strategy Instruction to the Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: A Case of Learners’ Perception. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1), 169-187.
Shahrzad Amini; zahra sadati. "The Contribution of Cornell Note-Taking Strategy Instruction to the Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: A Case of Learners’ Perception". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 1, 1402, 169-187.
Amini, Shahrzad, sadati, zahra. (1402). 'The Contribution of Cornell Note-Taking Strategy Instruction to the Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: A Case of Learners’ Perception', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1), pp. 169-187.
Amini, Shahrzad, sadati, zahra. The Contribution of Cornell Note-Taking Strategy Instruction to the Listening Comprehension of Iranian EFL Learners: A Case of Learners’ Perception. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 6(1): 169-187.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب