Ghaffari, Sadegh, Mohammadnia, Zhila. (1402). Effects of Genre-Based Pedagogy on Iranian Medical Researchers’ Discussion Writing Ability. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 97-113. doi: 10.30495/jfl.2023.707704
Sadegh Ghaffari; Zhila Mohammadnia. "Effects of Genre-Based Pedagogy on Iranian Medical Researchers’ Discussion Writing Ability". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1402, 97-113. doi: 10.30495/jfl.2023.707704
Ghaffari, Sadegh, Mohammadnia, Zhila. (1402). 'Effects of Genre-Based Pedagogy on Iranian Medical Researchers’ Discussion Writing Ability', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 97-113. doi: 10.30495/jfl.2023.707704
Ghaffari, Sadegh, Mohammadnia, Zhila. Effects of Genre-Based Pedagogy on Iranian Medical Researchers’ Discussion Writing Ability. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 12(47): 97-113. doi: 10.30495/jfl.2023.707704


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب