bekr, samira, Mehrani, Hormoz, Tootian, Seddighe, Qorban Hosseini, Masoud. (1402). Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), 173-187. doi: 10.30495/jsm.2023.1992202.1852
samira bekr; Hormoz Mehrani; Seddighe Tootian; Masoud Qorban Hosseini. "Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 1, 1402, 173-187. doi: 10.30495/jsm.2023.1992202.1852
bekr, samira, Mehrani, Hormoz, Tootian, Seddighe, Qorban Hosseini, Masoud. (1402). 'Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), pp. 173-187. doi: 10.30495/jsm.2023.1992202.1852
bekr, samira, Mehrani, Hormoz, Tootian, Seddighe, Qorban Hosseini, Masoud. Designing New Strategic Reference Points for Elucidating Lock-In Marketing Strategy Using Thematic Analysis. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 10(1): 173-187. doi: 10.30495/jsm.2023.1992202.1852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب