گلچی, محمدرضا, دانشور, امیر, اسدی, عباس. (1402). تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 46-54.
محمدرضا گلچی; امیر دانشور; عباس اسدی. "تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1402, 46-54.
گلچی, محمدرضا, دانشور, امیر, اسدی, عباس. (1402). 'تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 46-54.
گلچی, محمدرضا, دانشور, امیر, اسدی, عباس. تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 1(1): 46-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب