محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. (1402). تاثیرروش های نوین یادگیری بردرگیری تحصیلی تفکر و سواد رسانه ای در چهارچوب طبقه بندی فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری (DOLA). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(2), 178-193. doi: 10.30495/jscc.2023.1987412.2111
مسعود محمدی; داوود حسینی نسب; علی نقی اقدسی. "تاثیرروش های نوین یادگیری بردرگیری تحصیلی تفکر و سواد رسانه ای در چهارچوب طبقه بندی فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری (DOLA)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20, 2, 1402, 178-193. doi: 10.30495/jscc.2023.1987412.2111
محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. (1402). 'تاثیرروش های نوین یادگیری بردرگیری تحصیلی تفکر و سواد رسانه ای در چهارچوب طبقه بندی فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری (DOLA)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 20(2), pp. 178-193. doi: 10.30495/jscc.2023.1987412.2111
محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. تاثیرروش های نوین یادگیری بردرگیری تحصیلی تفکر و سواد رسانه ای در چهارچوب طبقه بندی فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری (DOLA). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 20(2): 178-193. doi: 10.30495/jscc.2023.1987412.2111


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب