خواجه وند, لیلا, طلوعی اشلقی, عباس, موسی خانی, مرتضی. (1402). ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(54), -. doi: 10.22094/jdem.2023.1981721.3062
لیلا خواجه وند; عباس طلوعی اشلقی; مرتضی موسی خانی. "ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 54, 1402, -. doi: 10.22094/jdem.2023.1981721.3062
خواجه وند, لیلا, طلوعی اشلقی, عباس, موسی خانی, مرتضی. (1402). 'ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(54), pp. -. doi: 10.22094/jdem.2023.1981721.3062
خواجه وند, لیلا, طلوعی اشلقی, عباس, موسی خانی, مرتضی. ارائه روشی برای تحلیل احساسات مشتری در رسانه های اجتماعی جهت استفاده در سامانه های تبلیغات. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(54): -. doi: 10.22094/jdem.2023.1981721.3062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب