رحمانی منش, مریم, شاه طالبی, بدری. (1402). تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 23-43.
مریم رحمانی منش; بدری شاه طالبی. "تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1402, 23-43.
رحمانی منش, مریم, شاه طالبی, بدری. (1402). 'تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 23-43.
رحمانی منش, مریم, شاه طالبی, بدری. تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(3): 23-43.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب