شعاعی آستانه, سید محمد صادق, رحیم پور, امیر, حسین زاده, علی. (1402). طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 1-22.
سید محمد صادق شعاعی آستانه; امیر رحیم پور; علی حسین زاده. "طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1402, 1-22.
شعاعی آستانه, سید محمد صادق, رحیم پور, امیر, حسین زاده, علی. (1402). 'طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 1-22.
شعاعی آستانه, سید محمد صادق, رحیم پور, امیر, حسین زاده, علی. طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(3): 1-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب