اکابر, یعقوب, فتاحی سرند, وحید, مرزی علمداری, جبرئیل. (1402). ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), 63-78.
یعقوب اکابر; وحید فتاحی سرند; جبرئیل مرزی علمداری. "ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 3, 1402, 63-78.
اکابر, یعقوب, فتاحی سرند, وحید, مرزی علمداری, جبرئیل. (1402). 'ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(3), pp. 63-78.
اکابر, یعقوب, فتاحی سرند, وحید, مرزی علمداری, جبرئیل. ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(3): 63-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب