حیدریان, گالیا, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی زاده, وحید, غفورنیا, محمد. (1402). راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(10), 71-99. doi: 10.30495/jom.2023.1989255.1090
گالیا حیدریان; اسماعیل حسن پور قروقچی; وحید مکی زاده; محمد غفورنیا. "راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 10, 1402, 71-99. doi: 10.30495/jom.2023.1989255.1090
حیدریان, گالیا, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی زاده, وحید, غفورنیا, محمد. (1402). 'راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(10), pp. 71-99. doi: 10.30495/jom.2023.1989255.1090
حیدریان, گالیا, حسن پور قروقچی, اسماعیل, مکی زاده, وحید, غفورنیا, محمد. راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(10): 71-99. doi: 10.30495/jom.2023.1989255.1090


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب