زرین جوی الوار, سهیلا, نورایی آباده, مریم. (1402). مدل‌سازی عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتریان زن در انتخاب فروشگاه های خرده فروشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(4), 137-167. doi: 10.30495/jmemiau.2023.708709
سهیلا زرین جوی الوار; مریم نورایی آباده. "مدل‌سازی عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتریان زن در انتخاب فروشگاه های خرده فروشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 4, 1402, 137-167. doi: 10.30495/jmemiau.2023.708709
زرین جوی الوار, سهیلا, نورایی آباده, مریم. (1402). 'مدل‌سازی عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتریان زن در انتخاب فروشگاه های خرده فروشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(4), pp. 137-167. doi: 10.30495/jmemiau.2023.708709
زرین جوی الوار, سهیلا, نورایی آباده, مریم. مدل‌سازی عوامل مؤثر بر سردرگمی مشتریان زن در انتخاب فروشگاه های خرده فروشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 9(4): 137-167. doi: 10.30495/jmemiau.2023.708709


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب